Biroul Avocat Andreea Mihes ofera consultanță și asistență juridică pe toată durata de existență a unei firme sau orice forma de organizație, de la infiintare și până la încetarea activitatii sale.

Pentru societăţile comerciale sau orice formă a unei organizații, oferim consultanţă, asistenţă şi reprezentare juridică:

  • înfiinţarea societăţilor comerciale (înregistrare şi autorizarea funcţionării), asociaţiilor şi fundaţiilor sau alte organizații;
  • înfiinţarea societăţilor comerciale (înregistrare şi autorizarea funcţionării), asociaţiilor şi fundaţiilor;
  • redactare şi certificare contracte de societate şi statute de societăţi comerciale;
  • redactare şi certificare acte adiţionale;
  • înregistrare de menţiuni;
  • schimbarea sediului social;
  • înregistrarea şi autorizarea punctului de lucru;
  • majorarea/reducerea capitalului social;
  • prelungirea duratei de funcţionare;
  • înregistrări modificări: obiect de activitate, administratori, acţionari, punct de lucru, sucursala, etc.
  • înfiinţarea societăţilor comerciale (înregistrare şi autorizarea funcţionării), asociaţiilor şi fundaţiilor;
  • redactare şi certificare contracte de societate şi statute de societăţi comerciale;
  • redactare şi certificare acte adiţionale;
  • înregistrare menţiuni;
  • schimbare sediu social;
  • înregistrare şi autorizare punct de lucru;
  • majorare/reducere capital social;
  • prelungirea duratei de funcţionare;
  • înregistrări modificări: obiect de activitate, administratori, acţionari, punct de lucru, sucursala, etc.
  • înregistrare şi radiere sucursale, filiale, puncte de lucru;
  • cesiune (vânzare) de acţiuni şi parti sociale;
  • excludere şi retragere asociaţi;
  • numiri, revocări şi schimbări de administratori;
  • majorare sau reducere de capital social;
  • modificări ale obiectului de activitate (adăugare, reducere, codificare);
  • schimbarea de denumire ale societăţilor comerciale;
  • conceperea şi redactarea actelor constitutive, actelor adiţionale, hotărârilor AGA;
  • consiliere şi reprezentare la Oficiul Registrului Comerţului şi în faţa altor autorităţi cu privire la obţinerea înregistrărilor şi avizelor necesare desfăsurării activităţilor comerciale, etc.
  • atestare documente/data certă;
  • asistenţă specializată în cadrul AGA;
  • fuziuni şi achiziţii;
  • concurenţă si antitrust;
  • executare silită

Deasemenea oferim consultanţă, asistenţă şi reprezentare juridică comercială:

  • recuperarea creanţelor comerciale,  recuperarea de credite;
  • somaţii si/sau ordonanţe de plată;
  • concilieri;
  • tranzacţii comerciale şi societare complexe;
  • arbitraj;
  • asistenţă la negocieri pentru încheierea contractelor;
  • redactarea contractelor, acordurilor, tranzacţiilor, notificărilor, acţiunilor în justiţie;
  • mediere şi conciliere conflicte între asociaţi, acţionari şi partenerii comerciali;
  • litigii referitoare la încălcarea obligaţiilor contractuale, concurenţa comercială;
  • asistenta şi reprezentare în fata instanţelor de orice grad, competenţe în soluţionarea litigiilor comerciale
  • legalizarea şi punerea în executare a dispozitivelor hotărârilor judecătoreşti.
  • contracte comerciale (intocmire, redactare, atestare, avizare);
  • acordarea de asistenţă şi consultanţă juridică permanentă pe bază de contract sau la cerere.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *