Biroul Avocat Andreea Mihes ofera consultanță și asistență juridică pe toată durata de existență a unei firme sau orice forma de organizație, de la infiintare și până la încetarea activitatii sale.
Pentru societăţile comerciale sau orice formă a unei organizații, oferim consultanţă, asistenţă şi reprezentare juridică:
- înfiinţarea societăţilor comerciale (înregistrare şi autorizarea funcţionării), asociaţiilor şi fundaţiilor sau alte organizații;
- înfiinţarea societăţilor comerciale (înregistrare şi autorizarea funcţionării), asociaţiilor şi fundaţiilor;
- redactare şi certificare contracte de societate şi statute de societăţi comerciale;
- redactare şi certificare acte adiţionale;
- înregistrare de menţiuni;
- schimbarea sediului social;
- înregistrarea şi autorizarea punctului de lucru;
- majorarea/reducerea capitalului social;
- prelungirea duratei de funcţionare;
- înregistrări modificări: obiect de activitate, administratori, acţionari, punct de lucru, sucursala, etc.
- înfiinţarea societăţilor comerciale (înregistrare şi autorizarea funcţionării), asociaţiilor şi fundaţiilor;
- redactare şi certificare contracte de societate şi statute de societăţi comerciale;
- redactare şi certificare acte adiţionale;
- înregistrare menţiuni;
- schimbare sediu social;
- înregistrare şi autorizare punct de lucru;
- majorare/reducere capital social;
- prelungirea duratei de funcţionare;
- înregistrări modificări: obiect de activitate, administratori, acţionari, punct de lucru, sucursala, etc.
- înregistrare şi radiere sucursale, filiale, puncte de lucru;
- cesiune (vânzare) de acţiuni şi parti sociale;
- excludere şi retragere asociaţi;
- numiri, revocări şi schimbări de administratori;
- majorare sau reducere de capital social;
- modificări ale obiectului de activitate (adăugare, reducere, codificare);
- schimbarea de denumire ale societăţilor comerciale;
- conceperea şi redactarea actelor constitutive, actelor adiţionale, hotărârilor AGA;
- consiliere şi reprezentare la Oficiul Registrului Comerţului şi în faţa altor autorităţi cu privire la obţinerea înregistrărilor şi avizelor necesare desfăsurării activităţilor comerciale, etc.
- atestare documente/data certă;
- asistenţă specializată în cadrul AGA;
- fuziuni şi achiziţii;
- concurenţă si antitrust;
- executare silită
Deasemenea oferim consultanţă, asistenţă şi reprezentare juridică comercială:
- recuperarea creanţelor comerciale, recuperarea de credite;
- somaţii si/sau ordonanţe de plată;
- concilieri;
- tranzacţii comerciale şi societare complexe;
- arbitraj;
- asistenţă la negocieri pentru încheierea contractelor;
- redactarea contractelor, acordurilor, tranzacţiilor, notificărilor, acţiunilor în justiţie;
- mediere şi conciliere conflicte între asociaţi, acţionari şi partenerii comerciali;
- litigii referitoare la încălcarea obligaţiilor contractuale, concurenţa comercială;
- asistenta şi reprezentare în fata instanţelor de orice grad, competenţe în soluţionarea litigiilor comerciale
- legalizarea şi punerea în executare a dispozitivelor hotărârilor judecătoreşti.
- contracte comerciale (intocmire, redactare, atestare, avizare);
- acordarea de asistenţă şi consultanţă juridică permanentă pe bază de contract sau la cerere.